fredag 11 februari 2011

Vad hände?!

Idag när jag sprang till jobbet var det nästan barmark, någon minus grad och lite lätt snöfall. Det var en skön och kort löprunda i ganska högt tempo. När jag sedan jobbat klart för kvällen och skulle springa hem så möts jag av den värsta snöstormen på hela vintern! Nu är det säkert så att jag helt och hållet raderat ut denna vinter ur mitt minne men det var en rejäl snöstorm jag möttes av idag iaf. Från att ha sprungit till jobbet på barmark fick jag springa hem i detta.

Började ganska bra. Inte så farligt tänkte jag.

Sen blev det riktigt tungt att springa.

Hade turen att hamna bakom denna men särskilt snabbt gick det inte...

Väl hemma står bussen fast tvärs över vägen. Det var kaos överallt!

Behöver jag nämna att tempot var väldigt lugnt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar