måndag 7 februari 2011

Krasslig igen!

Lite snabbt om veckan som gått. På tisdagen gick jag på Bodypump efter 9 km löpning på band. Det gick otroligt mycket lättare denna gång och jag hade knappt någon träningsvärk dagen efter. På onsdagen gick jag på ett helt nytt pass på sats som heter Training for runners. Där delade vi upp oss i 4 grupper och fick göra massa övningar i en timme och aldrig stå stilla. Det var stående jogg som gällde hela tiden när vi gick igenom övningarna. Skulle någon i laget stå still så blev det armhävningar som straff. Mycket utfall , bål och rygg ingick i övningarna. Det tog mig 3 dagar innan träningsvärken släppte så jag kunde gå någorlunda normalt efter detta pass. Detta var tyvärr den sista träningen för denna vecka. Nu i skrivandets stund är jag lite tjock i halsen och har varit lite febrig dom senaste dagarna. Hoppas all denna sjuka vill släppa snart så jag kan börja träna på riktigt. för jag är så peppad på det.

2 kommentarer:

  1. Låter som ett bra pass. Själv är jag äntligen frisk nu efter över en veckas förkylning. Tänkte börja springa med en klubb här precis där jag bor. De kör varje tisdag och lördag.

    SvaraRadera
  2. ja får hoppas att det ger någonting i löpningen. Har oxå gått i tankarna på någon klubb. Hur blev det med klockan? Du får messa mej angående frakten så sätter jag in det på ditt konto.

    SvaraRadera