onsdag 23 februari 2011

Starkare.

Igår var det fjärde gången jag gick på ett bodypump pass och vilken skillnad från första gången. Jag har nästan fördubblat mina vikter och träningsvärk existerar inte efteråt. Sats Medborgarplatsen fick vara min och Ellinors värd för denna kväll. Efter passet så ställde jag mig på bandet för att springa en mil men jag fick ett abrupt slut efter 6 km. Ellinor hade nämligen glömt sina nycklar hemma vilket genererade i att jag fick avsluta mitt pass, gå ner i omklädningsrummet och hämta nycklar, gå upp igen och där någonstans emellan försvann min motivation att ställa mig på bandet och svettas igen. Jag slängde in handduken för dagen och följde med Ellinor hem för lite Thaimat och mys.

Idag har jag bokat in mig på Training for runners  kl 17:00. Jag har plats nummer 25 i kön men hoppas jag kommer med ändå. Det brukar vara många som hoppar av timmarna innan. Närmast väntar löpning i ett par timmar på löpbandet. Det är fortfarande jättekallt ute så löpbandet får nog bli min bäste vän ett tag framöver. Mot Sats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar