lördag 19 februari 2011

Torsdag

Jag började min Torsdag med 1 mils löpning på löpband. Det har börjat bli så jäkla kallt ute igen. Precis när jag trodde att det skulle bli lite mildare ute och att jag äntligen skulle få springa på barmark så blir det värsta vintern igen. Så nu blir det mycket träning inomhus och det är väll iof ganska bra så att man utnyttjar sitt dyra träningskort. På kvällen så tog Ellinor med mig till Sats i Sickla för ett bodypump pass. Efter det blev det veckohandling som vi brukar göra där ute istället för i alla dyra mataffärer här på Söder. En ganska skön dag förutom att båda träningspassen kändes tunga.

 Jag börjar få lite smått panik över Vätternrundan som närmar sig med en väldans fart. Jag måste verkligen rycka upp mig och cykla lite även fast jag tycker det är så förbannat tråkigt. Sen är det ju det här med tiden. Hur ska jag få tiden att räcka till. Som det är nu så hinner jag ju inte springa så mycket som jag egentligen vill. Men det är klart om jag skulle gå upp tidigare varje morgon istället för att sova mina 8-10 timmar så skulle jag ju faktiskt hinna med en hel del träning innan jobbet. Jag börjar oftast 13:00 om dagarna och lat som jag är så ligger jag oftast i sängen till 11:00. Måste bli ändring på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar