onsdag 16 februari 2011

Brrr


Idag var det väldigt halt ute så jag tog på mig mina broddar. Jag har endast sprungit 1 gång med dom tidigare och då kändes dom väldigt konstiga att springa i men idag var det nästan fara för mitt eget liv å då spelar det ingen roll att det känns lite konstigt tycker jag. Det var ganska kyligt ute men efter några kilometer fick jag upp värmen. Broddarna var till stor nytta idag och gjorde att jag kunde springa avslappnat. Fick dock lite ont i högra vaden men om det berodde på broddarna eller inte vet jag ej. 13 kilometer i 5:40 tempo blev det. Jag hade även bokat in mig på Training for runners på sats ikväll men den avbokade jag för att jag helt enkelt inte orkar. Får springa en längre väna imorgon för att kompensera. Nu ska jag leka med min nya Kitchen Aid som jag nyss fick på posten. (Jag jobbar som kock så detta är som julafton för mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar