lördag 11 september 2010

Sorg..

klev upp 09:30 idag och kände efter hur min kropp egentligen mår. Fortfarande tjock i halsen , snuvig och hostar litegrann. Efter att ha läst vad som gäller vid träning i samband med förkylning så har jag tagit det svåra beslutet att ej ställa upp på halvmaran idag. Det var iof inte direkt ett svårt beslut efter att ha läst om människor som nästan strykt med när dom tränat med en infektion i kroppen så springa en halvmara lite halvkrasslig ska jag nog inte göra hur mycket jag än vill. Fan hade verkligen sett fram emot detta men det kommer fler chanser.

Nu är det bara att börja blicka framåt mot den svenska klassikern och jag måste verkligen bestämma mej i dagarna om jag ska börja eller avsluta med vasaloppet. Pratade med min blivande svärfar igår som är gammal elitcyklist, han har tydligen bestämt sej för att köra vätternrundan nästa år och göra det under 10 timmar så jag kanske ska lägga alla kort på cykling i vinter och försöka hänga på honom. Jag ska iaf bestämma mej till veckan hur jag ska göra. Nu ska jag se vad denna dag har att erbjuda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar