lördag 25 september 2010

Anmäld

Igår kväll köpte jag min biljett till Vätternrundan. Min första etapp i en Svensk klassiker. Jag valde att få starta fre kväll och jag har min vapendragare Snäckan med mej. Ska bli otroligt spännande så närmast väntar en massa cyckling. Mitt största problem nu är bara att jag inte har införskaffat en cykel ännu. Jag har ju ingen aning om vad för cykel jag ska ha. Ska jag köpa en begagnad eller ny , billig eller dyr , hur många växlar ska den ha. Många frågor har jag. Antar att jag får gå till en cykelbutik och höra med dom. Risken med det är väl att dom lurar på mej en dyr flaschig cykel som är ett absolut måste :S Ingen som har lite erfarenhet av cykling / vätternrundan. Maila mej isåfall gärna lite tips. Nu ska jag kolla vad det finns för cyklar på blocket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar