torsdag 23 september 2010

Äntligen

Har varit lite off dom senaste veckorna här på bloggen så även med min träning pgr av förkylning. Nu har den äntligen gett med sej och jag sprang igår för första gången på över 2 veckor!! Det blev till och från jobbet i lugnt tempo med musik i hörlurarna. Idag tänkte jag ge mej ut på en längre vända ca 1 mil. Klev upp ganska tidigt med ellinor och åt en stadig frukost och har nu vilat en timme så maten fått lägga sej innan löpturen. Roligt att äntligen komma igång. Återkommer med reflektioner på denna löprunda senare.
Pratade med min bror igår. Han blev väldigt inspirerad av min blogg för några veckor sedan och senaste veckan hade han typ tränat varje dag och tagit sej runt bla 5,8 kilometer på en löptur. Jätte strongt av honom som varit en soffpotatis dom senaste åren och otroligt roligt att vara en inspirationskälla till honom. Fortsätt med det så tar vi Stockholm Marathon nästa år :D. Nån fler som är på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar