tisdag 14 december 2010

Innebandy och fylla

I fredags var det dags att snöra på mej löpardojorna igen men denna gång var innebandy som stod på schemat. Fan va roligt det var och vilken energi jag hade. Sprang konstant i en timme fram och tillbaka utan att bli det minsta trött. Ibland försökte jag till och med att få med mej bollen och göra mål men det blir lite mycket att hålla reda på. Klubba boll och springa, ne jag ser det mer som ett intervallpass fast ett otroligt roligt sådant. Jag fick verkligen bekräftat vilken bra kondition jag fått när alla andra segnade till på slutet men jag bara tog löpning på löpning. Sjukt roligt var det och ser fram emot nästa fredag då jag också kan vara med på innebandyn.

Min bror och hans fru var på besök i helgen vilket resulterade i mycket alkohol och god mat och ingen träning. Får se det som om att jag bara lever en gång och det var faktiskt värt att vara lite mossig i några dagar för vi hade otroligt roligt. Ni måste komma och hälsa på oftare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar