tisdag 23 november 2010

Off

Den senaste veckan har jag tampats med mycket jobb och en otroligt trött kropp. Det blev endast 1,4 mils löpning förra veckan och jag är rädd att det kommer att se ungefär likadant ut denna vecka. Träningen idag innan jobbet uteslöts då jag helt enkelt inte har någon energi i kroppen. Min puls rusar så fort jag gör minsta lilla ansträngning och benen är tunga som bly. Jag får försöka se detta som vinterns viloperiod. Nu till veckan ska jag upp till umeå där jag är född och uppvuxen för att hälsa på familjen. Löparskorna åker med men det ser ut att vara mycket snö och pressat tidsschema där uppe så ännu en lugn vecka på bloggen är nog att vänta. Det är ju trots allt hela 7 månader kvar tills vätternrundan och maran går av stapeln :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar