måndag 1 november 2010

Aj vad det bränner!

Cykling och löpning stod på schemat idag. Jag och Ellinor gick till gymmet tillsammans för första gången på jätte länge. Hon har haft stora problem med sina knän och har inte kunnat träna på över 6 månader. Men nu har hon fått sin diagnos och rehabilitering har påbörjats. Kändes väldigt roligt att träna tillsammans även om jag var fullt fokuserad på det jag gjorde och knappt sa ett ord till min käre sambo. Jag cyklade 1 mil på dryga 22 minuter och jävlar vad det brände i mina lår. Det här med cykling är inte riktigt mitt rätta element kände jag när jag ställde mej på bandet för att springa 5 km nedvarvning. Jag har mycket lättare för att springa än att cykla, men det är väll bara "ner i bocken" som svärfar skulle sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar