måndag 8 november 2010

Ny vecka

Ja ny vecka som sagt och nya tag. Denna vecka jobbar jag inte så mycket så då blir det desto mer träning :) Jag tänkte på det idag när jag stod på löpbandet , det är nästan tur att jag jobbar så mycket som jag gör annars hade det nog gått över styr med träningen. Sen började jag iof tänka på om det kan gå överstyr med träningen. Jag siktar in mej på ett långpass på dryga 5 mil på cykel denna vecka och några mils löpning. Idag skrev jag upp för mc för och det var nog 6:e gången och jag klarade det för 2:a gången. Sen gick jag ner till gymmet där jag skulle springa 15 km. Men efter 60 minuter och 13 km så la löpbandet av så jag tänkte att det kanske var meningen att jag bara skulle springa 13 km idag. Sedan cyklade jag 6 km i ganska långsamt tempo. Höjdpunkten på dagen blev Johnossi på cirkus och några öl med min älskade. Perfekt avslutning på en perfekt dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar